Not known Factual Statements About زونا

Wiki Article

اگر قبلاً به آبله مرغان مبتلا شده‌اید، زمانی که این ویروس در بدن شما فعال می‌شود، می‌توانید به زونا هم مبتلا شوید.

نگرانی در مورد فاجعه انسانی در نوار غزه هفته گذشته با انتشار گزارش هشداردهنده همراه با مجموعه‌ای از نقشه‌ها، نمودارها و آمار شدت یافت.

دیدار مادر و دختر ایرانی بعد از ۱۷ سال در آلمان؛ «دوباره با دخترم متولد شدم»

برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟

● خیر، واکسن شینگریکس نمی‌تواند باعث زونا شود. با توجه به اقدام ایمن سازی، واکسن شینگریکس تنها حاوی مقدار کمی از ویروس هرپس زوستر است و حاوی ویروس زنده نیست.

هر آنچه از واردات کالا از دبی باید بدانید◀توسعه کسب و کار

فقدان کمک‌های کافی، اردن و اکنون سایر کشورها از جمله آمریکا و بریتانیا را وادار کرده است که کمک‌های خود را از هوا بفرستند، شیوه‌ای که ناکارآمدترین راه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه است.

به این دلیل است که سیستم ایمنی افراد مسن بیشتر در معرض خطر یا ضعیف شدن است.

○ استفاده از کمپرس سرد و مرطوب بر روی بثورات برای کاهش درد و خارش

بیماری زونا چند روز طول میکشه استفاده از کمپرس آب سرد و مرطوب برای کاهش خارش-استراحت-استفاده از پماد «کالامین دی» برای کاهش خار-کرم ضد زونا مانند کرم‌های آنتی‌هیستأمین و آنتی‌بیوتیک-حمام گرفتن در وان با مخلوط جو دوسر

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً هرگز آن را نداشته‌اید، می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا مانند تب، سردرد یا خستگی را هم تجربه کنید.

* تشخیص‌ معمولا تا زمان‌ بروز بثور پوستی‌ امكان ‌پذیر نیست‌.

فشار بر اسرائیل افزایش یافته است تا به مسئولیت‌های قانونی خود برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی عمل کند و اجازه دهد تا کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی به افراد نیازمند برسد.

Report this wiki page